اصول اقناع و تبلیغ
اصول اقناع و تبلیغ

اصول اقناع و تبلیغ

  • تعداد صفحات: 256 صفحه
  • سال انتشار: 1401
  • نوبت چاپ: دوم
  • قطع کتاب: وزیری
  • نوع جلد: شومیز
  • وزن کتاب: 375 گرم
  • شابک: 9789646748736
150,000تومان
تعداد

خلا صه کتاب

جهان امروز به نام‌های متعددی شناخته می شود كه مهم‌ترين آن‌ها عصر سرعت است و ابزار عصر سرعت تبليغات است و اين ابزار به حدی گونه‌گون است كه برای برطرف كردن آثار منفی و پذيرش آثار مثبت آن قاعده يكسانی نمی توان يافت و اصولاً در تبليغات طوری عمل می شود كه ضمير ناخودآگاه يا روحيات هر فرد تأثير بپذيرد. اگر چه همه انواع تبليغات مؤثر نيستند، با يك محاسبه سرانگشتی می توان دريافت كه حجم وسيع تبليغات و تكرار بسيار آن می تواند بر هر انسانی تأثيرگذار باشد و انسان‌ها را به تغيير ناخودآگاه رفتار وادار كند.